Pages

Subscribe:

Friday, January 13, 2012

Biodata

Nama: Siti Nurul Nadia Bte Ab Latif
Tarikh Lahir: 30 March 1999
Umur: 12+ tahun
Sekolah: Sekolah Menengah Compassvale
Kelas:1G
Idola saya: Ingvar Kamprad, pengasas IKEA ( Walaupun dia menghadapi penyakit disleksia, dia seorang yang bekerja keras dan juga mempunyai tarikh lahir yang sama seperti saya, 30 march 1926.)
Makanan: Mi Maggi, Nasi Ayam, Ikan pari
Hobi: Bermain badminton, melihat bintang melalui teleskop
Kegemaran: Band "Lemonade Mouth", Membuat video, Buku " The Hunger Games"
Ahli Keluarga saya: Ab Latif (bapa) , Zaleha (ibu) , Ariffin (Abang) , Firdaus (Abang), Nurhashimah (Kakak) , Muhammad Shalihin (Abang), Siti Nurul Nadia (Saya) , Ainul Sariyah (Adik)
Butiran Lain: Bekas pelajar Sekolah Rendah Punggol, tulang belakang saya senget, berfikiran perniagaan

0 comments:

Post a Comment